Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Здовбицької сільської ради
![]() |
ЗДОВБИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
17 травня 2023 року № 1060
Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Здовбицької сільської ради
Відповідно до статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про адміністративні послуги”, постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №588 “Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг” (зі змінами), з метою покращення якості та спрощення процедур надання адміністративних послуг, за погодженням з постійними комісіями, Здовбицька сільська рада
ВИРІШИЛА:
1.Затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Здовбицької сільської ради згідно додатку 1.
2.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, молоді, фізкультури і спорту, охорони здоров’я та соціального захисту (голова Сергій Радіонов).
Сільський голова Тетяна ТИМОЩУК
Додаток
до рішення Здовбицької сільської ради
від 17 травня 2023 року № 1060
РЕГЛАМЕНТ
Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету
Здовбицької сільської ради
1. Загальні положення
1.1. Регламент Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Здовбицької сільської ради (далі – Регламент) розроблений відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» та визначає порядок організації роботи центру надання адміністративних послуг (далі – Центр), віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів (у разі їх утворення), порядок дій адміністраторів, державних реєстраторів Центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
1.2. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, визначеному Законами України «Про адміністративні послуги».
1.3. Надання адміністративних послуг у центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:
• верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;
• стабільності;
• рівності перед законом;
• відкритості та прозорості;
• оперативності та своєчасності;
• доступності інформації про надання адміністративних послуг;
• захищеності персональних даних;
•раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
• неупередженості та справедливості;
• доступності та зручності для суб’єктів звернень.
1.4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Положенням про Центр та Регламентом Центру.
2. Вимоги до приміщення, в якому розміщується Центр
2.1. Центр розміщується в центральній частині села Здовбиця у приміщенні адміністративної будівлі Здовбицької сільської ради за адресою: 35709, Рівненська область, Рівненський район, село Здовбиця, вулиця Шосова, 105, у зручному для суб’єктів звернення місці з розвинутою транспортною інфраструктурою.
2.2. На вході до будівлі та приміщення Центру розміщується вивіска з найменуванням Центру.
2.3. Вхід до Центру облаштований пандусом та поручнями з обох боків для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, зручними сходами, а також є місце для тимчасового розміщення дитячих візочків.
2.4. У приміщенні Центру облаштовано санітарну кімнату з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, та інших маломобільних груп населення.
2.5. На прилеглій до адміністративної будівлі території передбачено місце для безоплатної парковки автомобільного транспорту суб’єктів звернення.
2.6. У Центрі здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками Центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до Центру.
2.7. Сектор інформування облаштовується з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг. У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, у зручному для перегляду місці, що містять актуальну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг, а також інформацію щодо здійснення прийому суб’єктів звернення Пенсійним фондом та Центром зайнятості. Також встановлено платіжний термінал в зручному місці, для сплати суб’єктами звернень адміністративного збору.
2.8. Для встановлення зворотного зв’язку із суб’єктами звернень у зазначеному приміщенні розміщується інформація, що містить QR-код для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг, також облаштовується відповідними засобами (зокрема скринькою) та/або в них розміщується в доступному місці книга відгуків і пропозицій.
2.9. Сектор очікування розміщується в просторому приміщенні та облаштований місцями для очікування та столами для оформлення документів і достатній кількості стільцями, кріслами тощо.
2.10. Сектор обслуговування утворюється за принципом відкритості розміщення робочих місць. Кожне робоче місце має інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця та прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника Центру.
2.11. На інформаційних стендах розміщується інформація, зокрема, про:
найменування Центру, віддалені робочі місця адміністраторів (в разі їх утворення), їх місцезнаходження, номери телефонів для довідок, факсу, адреса вебсайту, електронної пошти;
графік роботи Центру, віддалених робочих місць адміністраторів (у тому числі пересувних) (в разі їх утворення), (прийомні дні та години, вихідні дні), з урахуванням потреб суб’єктів звернення та відповідно до вимог Закону України “Про адміністративні послуги”;
перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів (в разі їх утворення) та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;
строки надання адміністративних послуг;
бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;
платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг,
супутні послуги, які надаються в приміщенні Центру;
прізвище, ім’я, по батькові керівника Центру, контактні телефони, адреса електронної пошти;
Положення про Центр;
Регламент Центру;
графік надання консультацій, прийому суб’єктів звернень суб’єктами, які забезпечують консультування та прийом у приміщенні Центру;
інформацію щодо електронного урядування та електронної демократії, розвитку цифрових навичок та цифрових прав громадян, цифрових інновацій та технологій.
2.12. Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів (в разі їх утворення), повинен розміщуватися у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці. Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та/або сферами правовідносин (законодавства), та/або суб’єктами надання адміністративних послуг.
2.13. Перелік адміністративних послуг, які надаються через віддалені робочі місця адміністраторів (у разі їх утворення), затверджується Здовбицькою сільською радою, з урахуванням потреб суб’єктів звернення.
2.14. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються на стендах або стелажах із вільним доступом до них суб’єктів звернення або на вебсайті Здовбицької сільської ради.
2.15. Для забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктам звернення, які мають порушенням слуху або нечуючі, до роботи Центру може залучатися перекладач жестової мови.
2.16. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у роботі Центру можуть брати участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг для надання консультацій.
3. Інформаційна і технологічна картки адміністративних послуг
3.1. Основна інформація для суб’єкта звернення щодо надання адміністративних послуг описується у відповідних інформаційних картках, які оприлюднюються, а порядок надання адміністративних послуг – у відповідних технологічних картках.
3.2. Інформаційні і технологічні картки, зміни до них, розробляються суб’єктами надання адміністративних послуг відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги», а також інших нормативно-правових актів, які регламентують надання адміністративних послуг. Такі картки складаються керівниками суб’єктів надання адміністративних послуг та затверджуються – для виконавчих органів сільської ради – рішенням виконавчого комітету.
3.3. Здовбицька сільська рада, а також керівник Центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).
3.4. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це Здовбицьку сільську раду, а також керівника Центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.
4. Інформаційна робота Центру
4.1. Працівники Центру інформують за усним клопотанням суб’єкта звернення про належність порушеного ним питання до компетенції Центру, консультують суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надають інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору; надають іншу інформацію та допомогу.
4.2. Здовбицька сільська рада створила та забезпечує роботу окремого розділу на своєму вебсайті, де розміщується інформація, зазначена в пункті 2.11 цього Регламенту, а також відомості про місце розташування Центру, віддалених робочих місць адміністраторів (в разі їх утворення), найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.
4.3. Інформація, яка розміщується в приміщенні Центру та на вебсайті, повинна бути актуальною і вичерпною. Інформація на вебсайті Центру має бути зручною для пошуку та копіювання.
4.4. Суб’єктам звернення, які звернулися до Центру, до адміністраторів, що працюють на віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях (у разі їх утворення), з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг у спосіб, що аналогічний способу звернення, або в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб.
5. Керування чергою у Центрі
5.1. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернень у Центрі вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її виникнення – для керування чергою.
5.2. У Центрі, віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях адміністраторів (в разі їх утворення), здійснюється попередній запис суб’єктів звернень на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис здійснюється шляхом особистого звернення до Центру, з використанням телефонного зв’язку та/або електронної реєстрації на сторінці на вебсайті Здовбицької сільської ради чи за допомогою Національної вебплатформи центрів надання адміністративних послуг.
5.3. Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені години. У разі запізнення суб’єкта звернення на прийом за попереднім записом, попередній запис анульовується. У цьому випадку суб’єкт звернення може подати документи в загальному порядку або записатися на іншу дату та час повторно.
5.4. Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.
6. Прийняття заяви та інших документів у Центрі
6.1. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі - вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі - вихідний пакет документів) здійснюється виключно в Центрі або віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях адміністраторів (в разі їх утворення).
6.2. За рішенням Здовбицької сільської ради, окремі завдання адміністратора, пов’язані з отриманням вхідного пакета документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, може виконувати староста, а також у випадках, передбачених законодавством, інша уповноважена посадова особа виконавчого органу чи структурного підрозділу Здовбицької сільської ради.
6.3. У випадках передбачених законодавством, а також на вимогу суб’єкта звернення, адміністратор Центру складає заяву в електронній формі, друкує її та надає суб’єкту звернення для перевірки та підписання.
6.4. Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, здійснюється не залежно від реєстрації місця проживання, крім випадків, передбачених законом.
6.5. Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходження відповідних об'єктів, якщо інше не встановлене законом.
6.6. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.
6.7. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у Центрі, віддаленому (у тому числі пересувному) робочому місці адміністратора (в разі їх утворення) особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.
6.8. У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника (законного представника) та засвідчують його повноваження (довіреність, оформлена згідно вимог діючого законодавства, або інший документ, що посвідчує відносини представництва). Інформація про довірену особу фіксується у матеріалах справи.
6.9. Адміністратор Центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні. Всі виправлення під час прийняття вхідного пакету документів підтверджуються підписом суб’єкта звернення.
6.10. Адміністратор Центру складає опис вхідного пакета документів (додаток 1 до Регламенту), у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.
6.11. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора Центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в Центрі електронного документообігу - в електронній формі.
6.12. Адміністратор Центру під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги (в Центрі, віддаленому (у тому числі пересувному) робочому місці адміністратора (в разі їх утворення), спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку чи в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.
6.13. Адміністратор Центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації у паперовій та/або електронній формі. Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви, в описі вхідного пакета документів.
Реєстрація та облік заяв, вхідних пакетів документів та оформлених результатів надання адміністративних послуг у Центрі, його територіальному підрозділі та на віддаленому робочому місці адміністратора може вестися централізовано.
6.14. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор Центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку або поштовим відправленням.
6.15. При реєстрації вхідного пакету документів з недоліками суб’єкту звернення одночасно повідомляється про потребу усунення вказаних недоліків та ймовірність негативного рішення у випадку їх не усунення або несвоєчасного усунення, про що робиться відмітка у описі до вхідного пакету документів.
6.16. Всі додаткові документи, в тому числі документи на заміну, подаються суб’єктом звернення лише через Центр із фіксацією цих дій у описах прийняття та передачі справи. При цьому суб’єкту звернення видається доповнений опис вхідного пакету документів. Внесення додаткових документів та/або документів на заміну підтверджується підписом суб’єкта звернення (довіреної особи).
6.17. У випадку не усунення суб’єктом звернення недоліків вхідного пакету документів у строк, передбачений законодавством для надання адміністративної послуги, рішення у справі приймається на основі наявних документів відповідно до закону.
6.18. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор Центру формує справу у паперовій та/або електронній формі та у разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.
6.19. Інформацію про вчинені дії адміністратор Центру вносить до листа про проходження справи (додаток 2 до Регламенту) у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги та залучених суб’єктів надання адміністративної послуги.
6.20. Під час прийому суб’єктів звернень адміністратором Центру може вестись відео-спостереження та звукозапис розмови.
7. Опрацювання справи (вхідного пакета документів)
7.1. Після вчинення дій, передбачених розділом 6 цього Регламенту, адміністратор Центру невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня, з урахуванням графіка роботи суб'єкта надання адміністративної послуги, після отримання вхідного пакету документів, зобов’язаний направити (надіслати, передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить прийняття рішення у справі (надалі – виконавець), про що робиться відмітка у листі-проходження справи, із зазначенням часу, дати та суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її направлено, та проставленням підпису, печатки адміністратора, що передав відповідні документи, та у разі потреби оформлюється акт приймання- передачі.
7.2. Передача справ у паперовій формі від Центру, віддаленого (у тому числі пересувного) робочого місця адміністратора (в разі їх утворення) до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється не менш ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги або їх доставки працівником Центру, або надсиланням відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку, або в інший спосіб.
Передача справ до суб’єкта надання адміністративної послуги може здійснюватися шляхом надсилання електронних копій оригіналів паперових документів (фотокопій) з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку, зокрема через систему електронної взаємодія державних електронних інформаційних ресурсів, передача справ у паперовій формі у такому разі не здійснюється, крім випадків, передбачених законодавством.
7.3. Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги вносить запис про її отримання із зазначенням дати, часу, прізвища, імені, по батькові та підпису відповідальної посадової особи до листа про проходження справи та до акта приймання- передачі (у разі його оформлення).
7.4. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами Центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника центру.
7.5. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:
своєчасно інформувати Центр про перешкоди у дотриманні термінів розгляду справи та прийнятті рішення, а також інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;
надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора центру про хід розгляду справи.
7.6. У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор Центру невідкладно інформує про це керівника Центру.
8. Передача вихідного пакета документів
8.1. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до Центру, віддаленого (у тому числі пересувного) робочого місця адміністратора (в разі їх утворення), про що зазначається в листі про проходження справи та в акті приймання-передачі (у разі його оформлення) .
8.2. Адміністратор Центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.
8.3. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному представникові)) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.
8.4. Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в описі вхідного пакета документів або в іншому документі, визначеному Здовбицькою сільською радою, і зберігається в матеріалах справи.
8.5. У разі коли способом отримання результатів надання адміністративних послуг обрано засоби поштового зв’язку, такий документ вкладається в рекомендований лист з позначкою «Адміністративна послуга», яка проставляється працівником Центру і передається представнику оператора поштового зв’язку за накладною під підпис.
8.6. У разі незазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів та/або його неотримання в Центрі протягом трьох місяців відповідні документи передаються суб’єкту надання адміністративних послуг для архівного зберігання.
8.7. У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор Центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.
8.8. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник Центру.
8.9. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу в паперовій (копія документів) та/або електронній (скановані копії документів) формі (заява суб’єкта звернення та інші документи) зберігаються в приміщенні Центру.
У разі надання адміністративної послуги за допомогою державних реєстрів інформація про послугу зберігається у відповідному реєстрі.
8.10. Інформація про адміністративні послуги, надані територіальним підрозділом, адміністратором Центру, що працює на віддаленому робочому місці, подається Центру для узагальнення в порядку, визначеному Регламентом Центру.
8.11. Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.
8.12. Суб’єкт звернення може відкликати свою заяву про надання адміністративної послуги до моменту прийняття рішення по справі, крім випадків визначених законодавством.
Адміністратор Центру невідкладно у день надходження заяви здійснює її реєстрацію, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу та дати отримання заяви про відкликання, та невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня, передає суб’єкту надання адміністративної послуги, якому передано вхідний пакет документів щодо даної справи.
Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після отримання заяви про відкликання, повертає оригінали документів, подані для надання адміністративної послуги, до Центру, про що зазначається в листі про проходження справи та в акті приймання-передачі (у разі його оформлення).
Адміністратор Центру невідкладно у день надходження оригіналів документів від суб’єкта надання адміністративної послуги повідомляє про це суб’єкту звернення.
Відкликання заяви про надання адміністративної послуги здійснюється з урахуванням процедур, визначених пунктами 6.1-8.11 цього Регламенту.
Секретар ради Марина КОЛОДИЧ
Додаток 1
до Регламенту Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Здовбицької сільської ради
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
виконавчого комітету Здовбицької сільської ради
35709, Рівненська область, Рівненський район, с.Здовбиця,
вул. Шосова, буд. 105 тел. 0982781990
ОПИС
вхідного пакету документів
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
___________________________________________
(назва адміністративної послуги)
№ з/п |
Назва документа |
Оригінал/Копія |
1. |
|
|
2. |
|
|
.... |
|
|
|
ДД.ММ.РРРР |
00:00 |
00000 |
(дата) |
(час складання) |
(вхідний №) |
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг |
М.П. |
___________________ (підпис, ПІБ) |
Відмітка про подачу документів
|
|
|
(дані про суб’єкт звернення) |
(підпис) |
(дата)
|
Відмітка про отримання готового результату
|
|
|
(дані про суб’єкт звернення) |
(підпис) |
(дата) |
Додаток 2
до Регламенту Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Здовбицької сільської ради
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
виконавчого комітету Здовбицької сільської ради
35709, Рівненська область, Рівненський район, с.Здовбиця,
вул. Шосова, буд. 105 тел. 0982781990
ЛИСТ ПРО ПРОХОДЖЕННЯ СПРАВИ
від 00.00.0000 р., реєстраційний номер 0000
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
____________________________________________
(назва адміністративної послуги)
(суб’єкт надання адміністративної послуги)
________________________________________________________________________________________________________________________
(суб’єкт звернення)
№ з/п |
Дата /час |
Послідовність дій (етапи) |
Відповідальний суб’єкт надання адміністративної послуги (прізвище, ініціали, підпис) |
||||||||
1. |
00.00.0000 00:00 |
Прийом і перевірка відповідності вхідного пакету документів інформаційні картці адміністративної послуги(АП), складання опису вхідного пакету документів, повідомлення суб’єкта звернення про орієнтовний термін виконання, з’ясування прийнятного способу повідомлення про результати надання АП та спосіб отримання готового результату, реєстрація вхідного пакету документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації, формування справи АП |
Адміністратор Центру
______________ М.П. |
||||||||
2. |
00.00.0000 00:00 |
|
__________
|
||||||||
3. |
00.00.0000 00:00 |
Передача результату АП до Центру |
__________
|
||||||||
|
00.00.0000 00:00 |
Повідомлення суб’єкта звернення про результат надання АП |
Адміністратор Центру
______________ М.П. |
||||||||
5. |
00.00.0000 00:00 |
Отримання суб’єктом звернення результату надання АП/надсилання засобами поштового зв’язку |
Адміністратор Центру
______________ М.П. |