Здовбицька громада
Рівненська область, Рівненський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ

Дата: 28.05.2025 16:33
Кількість переглядів: 42

З метою своєчасного, адекватного та ефективного інформування громадськості, департамент екології та приоодних ресурсів надає  повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТАГРО» щодо модернізації підприємства, що спеціалізується на вирощування зернових, технічних та кормових культур, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, с. Верхів, вул. І Франка, 27 В (реєстраційний номер справи - 13055 від 22 травня 2025 року в Реєстрі справ ОВД на національній онлайн-платформі «ЕкоСистема»), що додається.

Додаток 2

до Порядку передачі документації для

надання висновку з оцінки впливу на

довкілля та фінансування оцінки

впливу на довкілля

Дата:

(дата офіційного опублікування в Єдиному

реєстрі з оцінки впливу на довкілля

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки

впливу на довкілля не зазначається

суб’єктом господарювання)

Реєстраційний номер 13055

(реєстраційний номер справи про оцінку

впливу на довкілля планованої діяльності

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки

впливу на довкілля, для паперової версії

зазначається суб’єктом господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАГРО" 42672010

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 35651, Рівненська обл., Дубенський р-н, село Плоска, вул.Лесі Українки, будинок 129 380504039010 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика. ТОВ «МЕТАГРО» код ЄДРПОУ – 42672010 Директор – Меткий Олег Володимирович Юр. ад. 35651, Україна, Рівненська обл., Дубенський р-н., c. Плоска, вул. Лесі Українки, 129 Телефон: : +380 (36) 564-93-94; +38 (095) 000-69-90, Електронна пошта: office@metagro.com.ua Модернізація підприємства що спеціалізується на вирощування зернових, технічних та кормових культур, їх зберігання та реалізація якому встановлено елеваторний комплекс, склади зберігання зерна, тракторна бригада, один надземний резервуар зберігання дизельного палива об’ємом 60 м3 та три надземні ємності зберігання пропан-бутану загальним об'ємом 14,7 зокрема (4,85 м3, 4,85 м3, 5,0 м3) за адресою: Рівненська область, Рівненський район с. Верхів, вул. І Франка, 27в. Планова діяльність відноситься до другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля ст. 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” - ч № 4 енергетична промисловість (поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом для рідких або газоподібних 15 кубічних метрів і більше.); - ч № 4 енергетична промисловість (зберігання та переробка вуглеводневої сировини, газу природного, газу сланцевих товщ, газу розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу метану вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу). - 14 розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-13 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України.

Технічна альтернатива 1.

Планованою діяльністю передбачається модернізація підприємства що спеціалізується на вирощування зернових, технічних та кормових культур, їх зберігання та реалізація якому встановлено елеваторний комплекс, склади зберігання зерна, тракторна бригада, один надземний резервуар зберігання дизельного палива об’ємом 60 м3 та три надземні ємності зберігання пропан-бутану загальним об'ємом 14,7 зокрема (4,85 м3, 4,85 м3, 5,0 м3) за адресою: Рівненська область, Рівненський район с. Верхів, вул. І. Франка, 27в. Технічна альтернатива 2. В якості альтернативи скрапленого вуглеводневого газу (СВГ) розглядався варіант переобладнання діючої системи газопостачання сушильного обладнання стиснутим природнім газом - метаном.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Рівненська обл. Рівненський р-н Верхів вул. І. Франка, 27в.

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Острозька територіальна громада Рівненського району Рівненської області Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Рівненська обл. Рівненський р-н Верхів вул. І. Франка, 27в. Провадження планованої діяльності передбачається за адресою: Рівненська область, Рівненський район, Острозька територіальна громада, с. Верхів, вул. І. Франка, 27в. Кадастровий номер земельної ділянки: 5624281600:06:003:0144 площа: 1.486 га га. Цільове призначення: 01.01 Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Рівненська обл. Рівненський р-н . Альтернативні ділянки для провадження планованої діяльності не розглядалися, оскільки планована діяльність географічно та технологічно прив’язана до наявного фонду існуючих виробничих та допоміжних споруд. Також враховано особливості території, а саме: зонінг, цільове призначення земельних ділянок, історію використання даної території, наявне логістичне сполучення. Додатково на земельні ділянки наявні договори оренди землі.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Соціально-економічний вплив від діяльності підприємства носить позитивний характер. Основними позитивними факторами є можливість поповнення місцевого бюджету (в т. ч. сплати, орендної плати за землю, створення робочих місць для населення, яке проживає в межах розташування даного підприємства). До історико-культурних зон ділянка місць провадження діяльності не відноситься.

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Планованою діяльністю передбачається модернізація підприємства що спеціалізується на вирощування зернових, технічних та кормових культур, їх зберігання та реалізація якому встановлено елеваторний комплекс, склади зберігання зерна, тракторна бригада, один надземний резервуар зберігання дизельного палива об’ємом 60 м3 та три надземні ємності зберігання пропан-бутану загальним об'ємом 14,7 зокрема (4,85 м3, 4,85 м3, 5,0 м3) за адресою: Рівненська область, Рівненський район с. Верхів, вул. І. Франка, 27в. Підприємство спеціалізується по заготівлі, зберіганні та переробці зернових сільськогосподарських культур. На зерносушильному комплексі проводяться операції по прийому зернових, очистці сушці, зберіганні та відпуску с/г культур. Для заправки власної сільськогосподарської техніки та автотранспорту встановлено один надземний резервуар зберігання дизельного палива об’ємом 60 м3, і паливо-роздавальна колонка дизпалива 1KED PRIME D/380/80/025/1 продуктивністю 80 л/хв Для газопостачання зерносушарок типу: (SUKUP ТЕ 2052 ЕРУ, SUKUP ТЕ 2012 Е та NEZ) передбачена альтернативна система до складу якої входять три надземні ємності зберігання пропан-бутану об'ємом 4,85 м3 кожна. Режим роботи підприємства 351 днів *24 = 8424 год/рік, та 14 днів проведення профілактичних робіт, планово попереджувальних ремонтів.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи

1. Дотримання Закону України «Про охорону атмосферного повітря» в частині що стосується планованої діяльності; Дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Мінприроди від 27.06.06р. №309; Дотримання Закону України «Про управління відходами», в частині що стосується планованої діяльності; Дотримання Наказу МОЗ України № 463 від 22.02.2019р «Про затвердження Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови»; Дотримання умов «Водного кодексу України»; Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404); щодо технічної альтернативи

2. Аналогічні щодо планованої діяльності щодо територіальної альтернативи

1. Дотримання Закону України «Про охорону атмосферного повітря» в частині що стосується планованої діяльності; Дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Мінприроди від 27.06.06р. №309; Дотримання Закону України «Про управління відходами», в частині що стосується планованої діяльності; Дотримання Наказу МОЗ України № 463 від 22.02.2019р «Про затвердження Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови»; Дотримання умов «Водного кодексу України»; Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови насе (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404); щодо територіальної альтернативи 2. Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи

1. Проектні рішення в період експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання природних ресурсів, буде передбачено заходи по охороні праці, відновлюючі, захисні заходи, компенсаційні заходи. - планувальні роботи та організація поверхневого стоку; - збір та відведення стоків; - збір сортування та управління відходами, - влаштування твердого покриття; - оснащення засобами пожежогасіння; - облаштування блискавкозахистом та заземленням; щодо технічної альтернативи

2. Аналогічні щодо планованої діяльності щодо територіальної альтернативи

1. Проектні рішення в період експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання природних ресурсів, буде передбачено заходи по охороні праці, відновлюючі, захисні заходи, компенсаційні заходи. - планувальні роботи та організація поверхневого стоку; - збір та відведення стоків; - збір сортування та управління відходами, - влаштування твердого покриття; - оснащення засобами пожежогасіння; - облаштування блискавкозахистом та заземленням; щодо територіальної альтернативи

2. Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи

1. на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; на мікроклімат – підлягає встановленню (можливі викиди парникових газів); на водне середовище – здійснення забору води та скиду стічних вод у водні об’єкти; на техногенне середовище – буде досліджено; на соціальне середовище – буде досліджено (позитивним ефектом передбачається створення додаткових робочих місць); на рослинний та тваринний світ – буде досліджено; на ґрунт – буде досліджено. акустичний вплив – шумове забруднення буде зумовлене роботою устаткування; на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення нових робочих місць щодо технічної альтернативи

2. Вплив на довкілля при впровадженні технічних альтернатив 1 і 2 буде аналогічним до впливу основної обраної технології, що описаний вище, тому окремо він не розглядається. щодо територіальної альтернативи

1. на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; на мікроклімат – підлягає встановленню (можливі викиди парникових газів); на водне середовище – здійснення забору води та скиду стічних вод у водні об’єкти; на техногенне середовище – буде досліджено; на соціальне середовище – буде досліджено (позитивним ефектом передбачається створення додаткових робочих місць); на рослинний та тваринний світ – буде досліджено; на ґрунт – буде досліджено. акустичний вплив – шумове забруднення буде зумовлене роботою устаткування; на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення нових робочих місць щодо територіальної альтернативи

2. Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;"

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст.6 Закону України „Про оцінку впливу на довкілля” № 2059-VІІІ від 23 травня 2017 року (зі змінами).

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде - отримання: Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається - Департаментом екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації. (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації , Поштова адреса: 33028 м. Рівне, вул. Саймона Сміта, 20, Електронна пошта: info@ecorivne.gov.ua, Телефон: (0362) 62-03-64.

Контактна особа: Володимир Васильович Захарчук (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}


« повернутися

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь